Bemutatkozik az új CELO márka

Közzétéve: 1970-01-01 | Frissítve: 2024-02-01

Az Apolo, amely élen jár a rögzítési megoldások támogatásában, az ApoloMea, amely a dűbel és alapcsavar kínálat piacvezetője és a CELO vezető csavargyártó egy márka alatt egyesül, hogy erősítse nemzetközi növekedését az építőipar és még inkább a professzionális rögzítéstechnika területén. Ezzel az egyesüléssel a forgalmazók, telepítők, tervezők és beszállítók egy olyan márkát kapnak, amely egyszerűsíti az azonos kategóriába tartozó termékek keresését mind az üzletekben, mind a digitális platformokon, a hazai és a nemzetközi piacokon … egyszerűsíti a kommunikációt és gazdagítja a CELO termékekhez kapcsolódó tapasztalatokat.

A CELO tudja, hogy a kis dolgok működtetik világunkat, a legnagyobb épületektől a legkisebb rögzítésekig, a legegyszerűbbtől a legkifinomultabbig. Világunk apró darabokból áll, amelyek együttesen valami nagyobb részét képezik.

A CELO tisztában van ennek fontosságával, ezért szakértőként minden részletre odafigyel a tervezéstől az összeszerelésig, biztosítva a legújabb technológiát és innovációt.

Ez az úttörő megjelenés az alapja az új vállalati videonak, amely a CELO-t globális és innovatív cégként mutatja be, tükrözve azt a képességünket hogy figyelünk a részletekre annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a legjobb tapasztalatot nyújtsuk minden területen, ahol működünk.

Small Things Matter, ami a “mindenre odafigyelünk, amit csinálunk” metaforája, szimbolizálja az új vállalati mottót és az általános cégfilozófiát. Ez a koncepció kulcsfontosságú a CELO jövője szempontjából, hiszen újabb nemzetközi piacokon jelenünk meg, nemcsak az értékesítési csapatokkal, hanem új raktárak megnyitásával is, hogy ezeket a piacokat közvetlenül tudjuk kiszolgálni, és erős helyi partnerségeket teremtsünk a viszonteladókkal.

A fentiek szellemiségében a CELO büszkén mutatja be új márkáját:

Az új vállalati márkaazonosságot különböző anyagokon, kommunikációs és reklám eszközökön is használni fogjuk mind az offline, mind az online felületeken, bemutatva a CELO új arculatát a digitalistól a hagyományos megjelenésig, mint például hivatalos dokumentumok, vásárok, promóciók, értékesítést támogató eszközök … és fokozatosan jelennek majd meg az értékesítési helyeken, a csomagolásokon és egyéb kivetüléseken a piacon.

Kezdettől fogva, a CELO küldetése olyan innovatív termékek tervezése és szolgáltatások nyújtása, amelyek csökkentik a szerelési időt és költségeket. Ez segített bennünket abban, hogy merész stratégiai és ügyfélközpontú döntéseket hozzunk, amelyek úttörővé tettek és most a nemzetközi rögzítéstechnikai piac vezetőjévé tesznek minket. Ma, a márka új arculatával, a CELO-nál magasabbra tesszük a mércét és új fejezetet nyitunk a történelmünkben.

CELO Marketing

marketing-hungary@celo.com