A CELO az új márkanév első évét ünnepli

Közzétéve: 2020-02-01 | Frissítve: 2024-02-01

1 év telt el, mióta kibocsájtottuk márkanevünket. 2019 előtt a CELO, az Apolo és az Apolo MEA különböző márkáinkban voltak ismertek. Egységesíteni akartuk őket, hogy felépüljön egy modern és erősebb márka, ami a nemzetközi terjeszkedés felé vezet.

Ma, új márkánk kiemelkedik a disztribútorok és az országok közötti versenyben, támogatva innovatív termékeinket és kibővítve cégünk filozófiáját új szlogenünkkel „Mindenre odafigyelünk, amit csinálunk”. Egy szlogen metaforaként” törődni mindennel, amit csinálunk” a CELO mottóját és annak általános filozófiáját szimbolizálja.

Valóban, a 2019-ben megjelenő vállalati arculat alapját képezte egy vadonatúj vállalati videónak, amely bemutatja a CELO-t, mint globális és innovatív társaságot, tükrözi a napi munkaképességünket, különös figyelmet fordítva a részletekre annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a legjobb termékeket és szolgáltatásokat nyújtsuk az általunk működtetett piacokon. Nézze meg az alábbi videót, ha elmulasztotta:

Mindenki saját hozzájárulást nyújt ehhez a világhoz, és bízunk benne, hogy mindenkit rendkívüli emberek vesznek körül, aki kiemelkednek a munkájukban magas kötelességérzettel és törődve a részletekkel.

A márkaépítés évfordulójának ünneplésére kiterjesztjük értékeinket ügyfeleinkre és követőinkre, hogy megjutalmazzuk hálózatunk rendkívüli embereit. Javasoljuk, hogy jelöljön meg egy munkatársat, aki különös figyelmet érdemel erőfeszítéséért szenvedélyességéért és odaadásáért. A CELO valóra váltja ezt a kívánságot.

A részvétel egyszerű:

  • Kövessen minket a kedvelt közösségi médiában


    LinkedIn


    instagram


    facebook

  • Keresse meg márkanév évfordulónk bejegyzéseit
  • Írjon megjegyzést az évforduló hozzászólásához, megemlítve azt az embert, aki Ön szerint jutalmat érdemel
  • A megjegyzésben részletesebben, miért érdemli meg ez a személy, hogyan jutalmazná őt, és adja hozzá a #SmallThingsMatter hashtagot.

Júniusban a CELO az összes résztvevő közül kiválasztja a legeredetibb és / vagy rendkívülibbet, és valóban megvalósítja a kívánságát.

Közölni fogjuk a nyertest, és az egész történetet közzétesszük a közösségi média csatornáin. Kövessen minket, maradjon velünk.

*A CELO alkalmazottak és családtagjai nem vehetnek részt a kampányban.